שאלות ותשובות

מהי צפיפות חוטים?

מדד המתאר את מס' חוטי האורך ומס' חוטי הרוחב הארוגים באינץ' רבוע של הבד.

איכות האריג נקבעת על פי משקלו וצפיפות החוטים שבו, ככל שצפיפות הבד גבוהה יותר כך

עמידותו, איכותו ומחירו בהתאם.

מה הוא 100% כותנה?

ראשית, חשוב לדעת שכל הסטים שלנו הינם 100% כותנה, רק שצורת האריגה שונה כפי שמופיע בשאר השאלות.
סט 100% כותנה הינו בצפיפות 76/68 משמע 144 חוטים לאינץ' מרובע באריגה רגילה.

מה הוא פרקל 270?

בד הפרקל שלנו עשוי מ100% כותנה סרוקה אשר נארגה בצפיפות של כ270 חוטים לאינץ'.

מדובר בבד איכותי "נושם" אשר מקנה תחושת רעננות וקרירות המתאימה מאוד לאקלים הישראלי.

בד זה עשוי מחוטי כותנה צפופים אשר מקנים לו עמידות לאורך זמן ורכות מתמשכת.

מה הוא סאטן 300?

בד הסאטן שלנו עשוי מ 100% כותנה סרוקה אשר נארגה בצפיפות של כ300- חוטים לאינץ'.

הסאטן הינו הגדרה לאופן אריגת החוטים, אשר מתבצעת כך שעל כל 4 חוטים לאורכו של הבד,

מועבר חוט 1 ניצב להם אופקית.

שיטת אריגה זו מאפשרת את חשיפת החוטים האופקיים אל האור וכך מתקבל ברק הבד.

צפיפותו הגבוהה של הבד, בשילוב אופן אריגתו הם שיוצרים רכות בד מפנקת, עמידות לאורך

זמן כך שבחירה בסט מסוג הינה בחירה אידיאלית לסט מצעים המתאים לשינה במהלך כל השנה.

מה הוא סאטן 500?

בד הסאטן שלנו עשוי מ100% כותנה מצרית אשר נארגה בצפיפות של כ-500 חוטים לאינץ'.

אריגת הבד מתבצעת כך שעל כל 4 חוטים לאורכו של הבד, מועבר חוט 1 אשר ניצב להם אופקית,

טכניקת שזירת חוטים זו מאפשרת את חשיפת החוטים האופקיים אל האור וכך מתקבל הברק האהוב של הבד.

הסטים שלנו עשויים כותנה מצרית סרוקה באיכות גבוהה אשר מזמנת אותך לחוויית שינה מפנקת במיוחד.

הסאטן הוא בד נעים במיוחד למגע, עמיד, כובש במראה ואהוב מאוד בקרב הצרכן הישראלי.

 

*שימו לב, אין מדובר ב"סאטן" המבריק שרובינו מכירים שהוא אכן סאטן אך עשוי מחוטי פוליאסטר (סיב סינתטי).

איך לכבס את המצעים?

טמפרטורת הכביסה המומלצת לסטים שלנו היא 30 מעלות והיא גם ההנחייה הכתובה בהוראות היצרן על התווית, תמיד יש לעיין בתווית היצרן לבדיקת ההנחייה הרשומה בו נכון לאותו סט.

כמו כן, המלצה שלנו היא להימנע מההרגל הנהוג של דחיסת כמות גדול של מצעים אל תוך מכונת הכביסה, מתוך ניסיון לחסוך בכמות הכביסות.

אנו ממליצים לתת מרווח סירקולציה על מנת פעולת הניקוי תתבצע כראוי.

מה מידת המצעים שעליי לבחור?

סט מצעים מורכב מפריטים שונים:

א. סדין גומי, שמכסה את המזרון

ב. ציפה, המכסה את השמיכה

ג. ציפית, המכסה את הכרית

כל אחד מהם קיים במספר מידות, ואנשים ישנים במגוון צרופים.

לנוחיותכם, מצורפת טבלת מידות, כדי שתוכלו לוודא כי בחרתם נכונה.

https://www.mylinens.co.il/size-chart

*מיטות מתכווננות – סט המכיל 2 סדינים במידת יחיד, ציפה זוגית וזוג ציפיות.

כרגע, ניתן לרכוש באתר 2 סטים במידת יחיד בכדי לתת מענה לכך, עד שיוכנס מלאי ממידה זו לאתר.

בכל מקרה של חוסר בהירות ניתן לפנות אלינו.

[email protected]

היכן ניתן למצוא מוצרי טקסטיל נוספים?

במידה ולא מצאתם את מבוקשכם באתר ניתן ליהנות ממגוון רחב של מצעים, שמיכות, כריות, סדינים הנמכרים כפריט בודד וכו' ניתן להשיג בחנויות הרשת של My הנמצאות בפריסה נוחה ברחבי הארץ, להלן לינק לפרטי הסניפים שלנו.

https://www.mylinens.co.il/branches

שימו לב – מלאי האתר מתחדש מדי יום ניתן לקבל עדכונים על מלאי בהרשמה לניולטר שלנו!

האם כל מבצע באתר תקף בחנויות?

המבצעים המתקיימים באתר הינם תקפים לאתר האונליין בלבד אלא אם כן צוין אחרת.

ייתכנו מקרים בהם מבצעים המתרחשים בחנויות הרשת יהיו גם באתר, או להפך, אך לא כל מבצע.

איך מבטלים הזמנה באתר?

במידה ומסיבה כלשהי יש צורך בביטול הזמנה יש להודיע על כך בהקדם למייל בציון פרטי ההזמנה: [email protected] או בפייסבוק מסנג'ר.

איך משנים כתובת לאחר ההזמנה?

שינוי כתובת למקרים חריגים ייעשה במייל אל [email protected] או בפייסבוק מסנג'ר

בעת כל פנייה יש למסור את מס' ההזמנה לצורך מענה מהיר יותר. 

מה מומלץ לבחור בכתיבת כתובת למשלוח ההזמנה, בית או מקום עבודה?

אנו ממליצים ברכישת ההזמנה לציין כתובת בה אתה זמין לקבלת המוצר מידי השליח.

איך מתבצעת החלפה/החזרה של מוצר?

החזרות – מוצר שלא נעשה בו שימוש וכי לא נפל בו פגם או נגרם לו נזק, כמו כן על כל מוצריו הנלווים, ניתן להחזיר עד 14 יום מקבלת המוצר, בצירוף חשבונית באריזתו המקורית במצב חדש.

בעקבות נגיף הקורונה – אנו מאפשרים החזרות עד 30 יום מקבלת המוצר במידה והמוצר נשמר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.

לא ניתן להחזיר מוצר שכובס/שומש.

איך מחזירים? יוצרים איתנו קשר במייל/טלפון/ווטסאפ או בדף הפייסבוק שלנו עם כל הפרטים הרלוונטים בנוגע להחזרה ובמידה והכל ימצא כראוי, אנו שולחים שליח אשר יאסוף ממכם את המוצר ללא עלות, אין צורך להגיע לדואר או לכל מקום אחר אנו נגיע עד אליכם!

עם קבלת המוצר ובדיקת תקינותו במחסנינו, יבוצע החזר כספי מול חברת האשראי בו בוצע העסקה במקום.

ההחזר יבוצע בהתאם תנאי העסקה המקורית, אם היו תשלומים, כך תזוכה העסקה בחלוקה לתשלומים.

במידה ורכשתם במבצע 1+1 ואתם מעוניינם להחזיר את אחד מהמוצרים, הזיכוי יתבצע על כל ההזמנה ולאחר מכן תצטרכו לבצע רכישה חוזרת עם הפריט החדש וגם הפריט שאתם מעוניינים להשאיר.

לאחר שרכשתם את ההזמנה החדשה, השליח יגיע אליכם על מנת לאסוף את המוצר שברצונכם להחזיר ובמקביל יעביר לך את המוצר החדש שהזמנתם.

איך מתבצע איסוף עצמי?

איסוף עצמי ייעשה על כל מוצר שהוזמן באתר תחת בחירת אופציית "איסוף עצמי" בשלב בחירת המשלוח.

איסוף ההזמנה ייעשה מחנות אזור ברחוב משה שרת 47 ובשעות פעילותה:

א'-ה' 09:30-19:00

יום ו' 09:00-14:00

לסניף באזור יש להגיע עם חשבונית/מספר הזמנה מודפס או מהנייד.

חשוב להגיע עם תעודת זהות לצורך ווידוא פרטים ומסירה.

ההזמנה תהיה מוכנה עד 48 שעות מרגע קליטתה באתר.

הזמנתי, מתי אקבל את המשלוח?

לאחר הזמנה, תקבלו אסמס לתיאום שעה ויום להגעת המשלוח.

המשלוח שלנו הינו עד 3 ימי עסקים ובחגים/ימי סיילים ומצבים מיוחדים עד 5 ימי עסקים.

איך מתעדכנים על מלאי ומבצעים?
ניתן להירשם לניוזלטר שלנו על מנת לקבל עדכוני מלאי ומבצעים.
באילו אמצעי תשלום ניתן להשתמש באתר?

האתר מכבד את כל כרטיסי האשראי – ישראכרט, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ודיינרס בנוסף האתר מכבד עסקאות בפייפאל.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

ניתן לשלם עד 3 תשלומים באתר.

האם האתר מאובטח?

האתר בטוח לשימוש ומאובטח בתקן PCI Level 1.

תקן PCI – מההתקנים המחמירים והבטוחים הקיימים בשוק לבקרת פעילותם של אתרי אינטרנט.

כמו כן, האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL כך שכל התקשורת בין הדפדפן (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) לאתר הינה מוצפנת ולא ניתן לפענח את המידע המועבר בניהם.

האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, על מנת לאפשר הליך קנייה חסוי ומאובטח.

איך ניתן ליצור איתכם קשר?
ניתן ליצור איתנו קשר בדרכים הבאות:
 
שירות לקוחות חנויות: 077-5554448
שירות לקוחות אתר: 077-5554555
שירות לקוחות האתר בווטסאפ: 052-570-1131
שעות פעילות שירות לקוחות: 08:00 – 17:00
דואר אלקטרוני: [email protected]